Національна рада з питань телебачення та радіомовлення не погодила законопроект, що передбачає створення державного органу по контролю за змістом реклами. Про це на прес-конференції заявила перший заступник голови Нацтелерадіо Оксана Головатенко, передає кореспондент РБК-Україна.
О.Головатенко відзначила, що законопроект "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення контролю за дотриманням законодавства про рекламу" передбачає створення спеціального органу - Держкомісії з контролю за рекламою. В її функції має входити перевірка всіх документів щодо реклами. Окрім того законопроектом пропонується надати досить широкі повноваження цій комісії.
"Зокрема, проводити розслідування, відкривати справи про порушення законодавства про рекламу за власною ініціативою..., здійснювати перевірки, ініціювати позбавлення ліцензій мовників, стягувати штрафи", - відзначила О.Головатенко.
О.Головатенко також заявила, що законопроект був відхилений, оскільки створення такої Держкомісії призведе до надмірного зарегулювання телерадіоринку, тиску на телерадіокомпанії та до передачі окремих повноважень Нацтелерадіо до цього держоргану.
В свою чергу, член Нацтелерадіо Оксана Єлманова вважає, що контроль з боку держави за змістом реклами необхідний, оскільки на рекламному ринку, зокрема у ефірі, є багато недобросовісної реклами.
"Звернення громадян до Нацтелерадіо свідчать, що реклама часто ошукує громадян... водночас відсутній орган, який би наглядав за якістю реклами, а Нацтелерадіо впливає лише на порядок розміщення реклами, а не на її якість", - відзначила О.Єлманова.