Національна рада з питань телебачення і радіомовлення на засіданні 21 серпня 2012 р. ухвалила рішення про визнання іноземної програми National Geographic channel такою, що не відповідає вимогам європейської конвенції про транскордонне телебачення та законодавства України, повідомляє прес-служба Нацтелерадіо.
Підставою для такого рішення стали результати моніторингу, здійсненого регулятором 8 травня. Виявлено, що в ефірі телеканалу о 21:11 за київським часом транслювався рекламний ролик алкогольного напою.
"Відповідно до закону України "Про ратифікацію європейської конвенції про транскордонне мовлення" Україна залишила за собою право обмежувати на своїй території ретрансляцію програм, що містять рекламу алкогольних напоїв", - йдеться в повідомленні Нацтелерадіо.
Національна рада у своєму рішенні вказує ТОВ "ВІФ Медіа" - ексклюзивному представнику телеканалу National Geographic channel в Україні, на необхідність упродовж трьох тижнів привести свою діяльність у відповідність до частини 2 ст. 42 закону України "Про телебачення і радіомовлення".
"Якщо компанія жодним чином не дослухається до рекомендацій, канал зникне з переліку іноземних програм, зміст яких відповідає вимогам європейської конвенції про транскордонне телебачення і ретрансляція яких на території України не обмежується", - зазначають у Нацтелерадіо.
"Ми дуже сподіваємося, що керівництво телеканалу належним чином відреагує на сигнал від Національної ради. Адже канал для аудиторії, безсумнівно, цікавий", - заявила перший заступник голови Національної ради Оксана Головатенко.
Нагадаємо, National Geographic channel - один із найбільших науково-популярних розважальних каналів, що мовить у всьому світі.
Нагадаємо, раніше Нацтелерадіо затвердило нові зразки заяв про видачу (продовження), переоформлення та видачу дубліката ліцензій на мовлення.