Національна рада з питань телебачення і радіомовлення не може самостійно вирішити проблему з рекламою і спонсорством алкоголю. Про це на брифінгу після засідання регуляторного органу заявив голова Нацтелерадіо Володимир Манжосов, передає прес-служба регулятора.
"Позиція Національної ради неодноразово була оприлюднена і звучить таким чином: Національна рада може діяти в рамках закону, і якщо ми можемо говорити про дотримання телерадіоорганізаціями законодавства стосовно реклами в невідведений для цього час, то така норма, практично дотримується всіма компаніями", - зазначив Манжосов.
Стосовно спонсорства алкоголю, то, за словами Манжосова, відомим є той факт, що в нас реєструють такі торгові марки, "де немає тільки ціни за пляшку".
Він нагадав, що тему реклами і спонсорства Національна рада неодноразово порушувала на засіданнях комітету Верховної Ради України з питань свободи слова та інформації, в сесійній залі парламенту.
"Ми підтримували всі законопроекти, які надходили до Національної ради із цього питання, ми готові підтримати будь-які зусилля, для того, щоб вирішити цю ситуацію, бо вона нас дуже непокоїть, але відповідно ми можемо діяти тільки в рамках закону",- підсумував Манжосов.