Нацбанк вирішив перевірити банки, які демонструють найвищі процентні ставки по депозитах. Цю інформацію РБК-Україна підтвердили джерела в банківському середовищі.
При цьому, банкіри запевняють, що готові платити високу ціну за ресурс, через високу прибутковість споживчого кредитування, яким вони займаються. «Ми можемо пропонувати клієнтам високі депозитні ставки - так як ринок споживчих кредитів дозволяє отримувати високий рівень прибутковості. Сьогодні стратегія розвитку банківського бізнесу, орієнтована на роздрібне кредитування найуспішніша», - сказав глава ради директорів «Дельта Банку» Микола Лагун.
Висока конкуренція з боку інших учасників ринку, які намагаються активно виходити на цей ринок останнім часом, змушує старожилів шукати нові шляхи видачі кредитів. «Експерти можуть підібрати клієнту варіант кредитного продукту в залежності від його індивідуальних персональних даних. Так, ми значно розширюємо аудиторію наших клієнтів і можемо охопити більшу кількість людей, бажаючих взяти роздрібний кредит», - зазначила заступник директора з продаж Platinum Bank, Катерина Ладиженська.
Також банкіри шукають нові технології продажу кредитних продуктів. Наприклад, «Дельта Банк» обрав своєю стратегією видачу кредитів через мережі інших банків (зараз фінустанова видає кредити через «КредоБанк» і банк «Надра») і мережу Укрпошти. Platinum Bank працює за такою ж схемою з літа 2011 р., мережа його партнерів нараховує 7 банків, з них - Кредитпромбанк, Кредобанк, Укрінбанк.
«Стратегічно це дуже правильна модель, і я думаю, конкуренція в цьому сегменті ринку буде тільки збільшуватися», - сказав голова правління банку «Фінанси та Кредит» Володимир Хливнюк.