Австралійський бізнесмен поставив своєрідний рекорд. Він чекав відповіді служби підтримки авіаперевізника більше 15 годин.
Австралійський бізнесмен поставив своєрідний рекорд. Він чекав відповіді служби підтримки авіаперевізника більше 15 годин. Про це пише Daily Mail.
Ендрю Канн подзвонив в авіакомпанію Qantas о 19:22 1 серпня, щоб підтвердити броню на політ до Нью-Йорка. Замість відповіді оператора періодично звучало повідомлення, що йому дадуть відповідь "як тільки можливо". Канн вирішив з'ясувати, який період часу під цим мається на увазі, і не вішав трубку. Так і не дочекавшись відповіді, він дав відбій о 11:01 2 серпня, тим самим пробувши в очікуванні 15 годин 40 хвилин 1 секунду.
Після цього Канн подзвонив у клієнтську службу компанії і поцікавився, що відбувається. Черговий співробітник здивувався, і заявив, що ніколи не зустрічався з подібною ситуацією. Підприємця також повідомили, що броня не підтверджена через помилку коду замовлення, і запропонували відшкодувати вартість майже 16-годинного дзвінка. Проте австралієць, утомлений від цього, просто повісив трубку.
Він розповів, що за час очікування встиг не тільки попрацювати і попорпатися в Інтернеті, але і прочитати цілком 200-сторінкове спеціалізоване керівництво по менеджменту.
Компанія заявила, що відновила роботу по замовленим Канном квиткам і займається розслідуванням інциденту. Вона також привела внутрішню статистику, згідно з якою середній час очікування відповіді складає менше хвилини, а максимальне зареєстроване до цих пір - 17 хвилин.