Настирливий австралієць більше 15 годин чекав відповіді оператора
Австралійський бізнесмен поставив своєрідний рекорд. Він чекав відповіді служби підтримки авіаперевізника більше 15 годин. Про це пише Daily Mail.
Ендрю Канн подзвонив в авіакомпанію Qantas о 19:22 1 серпня, щоб підтвердити броню на політ до Нью-Йорка. Замість відповіді оператора періодично звучало повідомлення, що йому дадуть відповідь "як тільки можливо". Канн вирішив з'ясувати, який період часу під цим мається на увазі, і не вішав трубку. Так і не дочекавшись відповіді, він дав відбій о 11:01 2 серпня, тим самим пробувши в очікуванні 15 годин 40 хвилин 1 секунду.
Після цього Канн подзвонив у клієнтську службу компанії і поцікавився, що відбувається. Черговий співробітник здивувався, і заявив, що ніколи не зустрічався з подібною ситуацією. Підприємця також повідомили, що броня не підтверджена через помилку коду замовлення, і запропонували відшкодувати вартість майже 16-годинного дзвінка. Проте австралієць, утомлений від цього, просто повісив трубку.
Він розповів, що за час очікування встиг не тільки попрацювати і попорпатися в Інтернеті, але і прочитати цілком 200-сторінкове спеціалізоване керівництво по менеджменту.
Компанія заявила, що відновила роботу по замовленим Канном квиткам і займається розслідуванням інциденту. Вона також привела внутрішню статистику, згідно з якою середній час очікування відповіді складає менше хвилини, а максимальне зареєстроване до цих пір - 17 хвилин.