Політолог заявив, що лідери і більшість членів партії "Народний фронт" не голосували за введення мовних квот
Після того як "Народний фронт" провалив голосування за проект №5313 про встановлення квоти в 75 % для української мови на телебаченні, в патріотичній позиції цієї сили вже варто сумніватися - фактично, "Народний фронт" разом з "Опозиційним блоком" саботувала голосування за мовні квоти для української мови. Таку думку висловив політичний аналітик Владислав Дзивидзинський.
За словами експерта, той факт, що лідери і більшість членів партії "Народний фронт" не голосували за введення мовних квот на телебаченні, викликає сумнів про патріотичної позиції цієї політсили.
"Маски скинуті. "Фронтовики" кричали про підтримку проекту 5313, але разом з "Опоблоком" не голосували за українську мову і за мови інших корінних народів. Ми виходимо з результатів голосування, в яких видно, що лідери "Народного фронту": Антон Геращенко, Тетерів Андрій, Дейдей Євген, Донець Тетяна, Максим Поляков та інші - вони точно так само не підтримали законопроект, як і екс-регіонали!" - зазначає Владислав Дзивидзинський.
Політолог також вважає, що демарш "Народного фронту" під час голосування за квоти для української мови на телебаченні несе для всієї політичної сили додаткові репутаційні втрати.
"В якійсь мірі, вчорашнє голосування можна було б вважати політичним самогубством "Народного фронту", якщо б у цій партії було хоч якесь майбутнє. В принципі, нічого критичного не сталося, законопроект прийняли і без депутатів із "Оппоблока" або "Народного фронту", просто партія, яка з перших днів свого створення робила собі імідж на патріотизмі, остаточно показала, що існують безліч інших важливих факторів, які впливають на їх рішення, а патріотизм може бути формою подачі себе і позиціонуванням на політичному полі Фактично, вони саботували голосування за підтримку української мови на телебаченні", - заявив експерт.
Нагадаємо, у вівторок 23 травня Верховна Рада проголосувала за введення мовних квот на телебаченні. Тепер, згідно із законом, в ефірі загальнонаціональних каналів має бути не менше 75%, а регіональних - 50% україномовного контенту.