Найбільш популярні інформаційні війни в цьому сезоні - медицина і соцполітики. Таку думку висловив політолог Кость Бондаренко.
На думку експерта, опозиція вже почала відпрацьовувати основні напрями інформаційної війни: медицину і соціальну політику держави. Саме цим пояснюється різка, часом необґрунтована критика на адресу керівників Моз Богатирьової і Мінсоцполітики Королевської.
"Зокрема, через наближеного до себе депутата, колишнього юриста Павла Петренка, який очолив тимчасову слідчу комісію (ТСК) Верховної Ради з розслідування ситуації в Міністерстві охорони здоров'я, яценюківці тролять Раїсу Богатирьову. У багатьох випадках створюється враження, що наполегливість пана Петренка межує з ледь замаскованим лобізмом. Особливо враховуючи той факт, що сукупні бюджетів фармацевтичних фірм, скривджених бізнесменів і переможених в ході тендерних конкурсів, складають мільярди гривень, а ціна питання - десятки мільярдів, частина з яких при сприятливих умовах можуть перекочувати в партійні фонди і на приватні рахунки. Чим не додатковий ресурс для виборчої кампанії?", - пише політолог.
Не менші активності розгорнулися в соціальній сфері - найбільш сприятливим з точки зору банального піару. На цьому полі починається відверта конкурентна інформаційна боротьба між екс-міністром Людмилою Денисовою і її колишнім заступником Павлом Розенком. За словами політолога, відверта конкуренція Розенко і Денисової за неформальний пост "опозиційного міністра соціальної політики" очевидна.
"Крім медичного і соціального, опозиціонери активно - за наявними даними - готуються до інформаційним війнам на аграрному, енергетичному та екологічному напрямах, а також на освітньому напрямку. Ці галузі є не тільки вигідними і благодатними з точки зору піару - вони ще й дозволяють залучити кошти зацікавлених лобістів - як всередині України, так і за її межами", - пояснює експерт.