У 2020 році оператори Центрів обслуговування клієнтів АТ "Дніпрогаз" обробили майже 186 тисяч звернень від клієнтів. Щомісяця за консультаціями до газовиків звертаються більше 23 тисяч споживачів природного газу Дніпра та Дніпровського району.
Про це повідомляє прес-служба "Дніпрогазу".
"З 16 березня, у зв'язку з введенням карантину, працівники Центрів обслуговування клієнтів працюють у віддаленому режимі. Для того, щоб скоротити ризики захворювання та розповсюдження коронавірусу, до 31 жовтня 2020 року всі консультації фахівці Центрів обслуговування АТ "Дніпрогаз" продовжують здійснювати в телефонному режимі за телефонами: (056) 78-78-104 і (067) 62-63-104", - йдеться в повідомленні.
З початку карантину фахівці Центрів обслуговування "Дніпрогазу" надали клієнтам близько 155 тисяч дистанційних консультацій. Переважна більшість з них стосувалися передачі показань лічильників газу та перевірки стану особового рахунку на предмет заборгованості або переплати, а також особливостей користування онлайн-сервісами та експрес-реєстрації "особистого кабінету" на сайті 104.ua.
"В Україні пролонговано дію адаптивного карантину, тому ми продовжуємо працювати онлайн для мінімізації ризиків зараження клієнтів компанії та наших співробітників, - розповідає начальник управління клієнтського сервісу АТ "Дніпрогаз" Марина Коваленко. - Для зручного взаємодії мешканців міста з газовою компанією наші фахівці постійно працюють над розробкою і вдосконаленням зручних онлайн-сервісів".
Для передачі показань лічильника, перевірки особового рахунку, здійснення оплати за послуги розподілу природного газу жителі Дніпра та Дніпровського району можуть вибрати для себе найбільш зручний варіант із запропонованого переліку сервісів: скористатися "особистим кабінетом" на сайті 104.ua, мобільними додатками 104 Mobile (для Android ) і 104 Mobile Light (iOS), а також чат-ботами 7104ua в Viber і Telegram, або зателефонувати до Контакт-центру АТ "Дніпрогаз".