У середньому за добу аварійно-диспетчерська служба компанії приймає понад 250 викликів від споживачів
Впродовж 9 місяців 2018 року аварійно-диспетчерська служба (АДС) ПАТ "Сумигаз" виконала 61,1 тис. заявок від споживачів природного газу Сумської області. Більшість викликів - біля 85 % - пов’язані з витоком газу, решта - з механічними пошкодженнями та несправністю газових приладів і обладнання. Про це повідомляє прес-служба ПАТ "Сумигаз".
"Аварійні ситуації найчастіше виникають через втручання у систему газопостачання. Будь-які роботи зі встановлення, переміщення чи заміни газового обладнання повинні здійснювати тільки кваліфіковані фахівці газової компанії. За правила безпеки систем газопостачання несанкціоновано встановлені чи замінені газові прилади підлягають відключенню від системи газопостачання. Бо подібні дії призводять до отруєння чадним газом, вибухів та смертельних наслідків", - зазначає головний інженер ПАТ "Сумигаз" Дмитро Сергієнко.
У середньому за добу аварійно-диспетчерська служба компанії приймає понад 250 викликів від споживачів. Проте кількість аварійних заявок значно зростає при похолоданні. За даними аварійно-диспетчерської служби "Сумигаз", при зниженні температури повітря кількість викликів збільшується в середньому майже на чверть. Це пов’язано з інтенсивнішим використанням газових приладів, коли дається взнаки їх неналежний технічний стан, недостатнє провітрювання приміщення або засмічені димові та вентиляційні канали.
Реагування на аварійні виклики споживачів Сумської області забезпечує 85 бригад ПАТ "Сумигаз", які працюють 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Автопарк служби АДС укомплектований 18 машинами, які мають спеціальний радіозв’язок, сирени, проблискові маячки, інструменти та інші технічні засоби. Автомобілі також оснащені системою GPS-навігації, що допомагає значно скоротити час приїзду бригади до місця виклику.