ua en ru

З початку року аварійна служба "Хмельницькгазу" 7 тис. разів виїжджала на виклики

На початок березня 2016 року аварійно-диспетчерська служба ПАТ "Хмельницькгаз" прийняла майже 7 тис. заявок-викликів споживачів і виконала за ним всі необхідні екстрені роботи. Про це повідомили в прес-службі компанії.

Найбільша кількість дзвінків на номер 104 були пов'язані з витоками газу та проведенням ремонтних робіт. Причинами таких подій , як правило, є самовільне втручання у систему газопостачання, проведення сторонніми особами ремонту та заміни газового обладнання, а також експлуатація застарілого, зношеного обладнання, яке вимагає негайної заміни або ремонту, відзначили в компанії.

"Деякі споживачі не замислюються про свою безпеку і безпеку своїх близьких, сусідів, - розповів головний інженер "Хмельницькгазу" Олександр Лоб. - Адже при проведенні нашими фахівцями ПМО (планово-технічного обслуговування, - ред.), ми виявляємо факти грубих порушень. Тому рекомендуємо у визначені терміни усунути всі недоліки, звернувшись в наше єдине вікно за місцем проживання, або ж такого відключаємо абонента від газопостачання".

У прес-службі "Хмельницькгазу" підкреслили, що в Хмельницькій області працює понад 80 аварійних бригад, які забезпечені всім необхідним обладнанням та прохідним спецавтотранспортом, радіозв'язком, спецодягом, а також обмідненим спецінструментом, який дає можливість проводити безпечні роботи. Однак, через брак тарифних надходжень, в минулому році компанія не мала можливості в повному обсязі реалізувати заплановані заходи по забезпеченню АДС 104 додатковим автотранспортом, спецінструментом, адже виконала інвестпрограму лише на 34%.

"Головне наше завдання - забезпечення безперебійного та безаварійного газопостачання для всіх споживачів та оперативне реагування на виклики, що надходять на 104, - зазначає голова правління компанії "Хмельницькгаз" Михайло Юрченко. - Тому, незважаючи на ряд труднощів, першочергову увагу ми приділяємо саме цілодобового функціонування АДС. Так, нещодавно придбали електронні карти області".

Однією з найбільш частих причин аварійних викликів і нещасних випадків є встановлення власниками примусової вентиляції, що суперечить правилам і може призвести до отруєння чадним газом та людських жертв, зазначили в прес-службі "Хмельницькгазу". Тому в період завершення опалювального періоду слід звернутися до газовиків, щоб усунути всі недоліки, привести газові прилади і систему газопостачання у відповідність з Правилами безпеки газопостачання.

Нагадаємо, для нормальної роботи газових приладів необхідно забезпечити постійний приплив свіжого повітря в приміщення. Для цього необхідно, щоб:

- у кухонному приміщенні було вікно з кватиркою або в разі відсутності кватирки - віконні провітрювачі;

- був встановлений вентиляційний канал у верхній частині приміщення;

- встановлена решітка або зроблений підріз у нижній частині дверей.