Наглядова рада премії PRESSZVANIE затвердила стратегічні зміни
В цьому році будуть додані дві іміджеві номінації
21 лютого наглядова рада премії журналістів PRESSZVANIE прийняла ряд стратегічних рішень: виключила бізнес Журі, заснувала нові номінації і оновила методологію оцінювання текстів.
У премії PRESSZVANIE змінилося наступне:
Тематика номінацій
З цього року крім бізнес номінацій, засновані групи номінацій "Культура" і "Соціум".
В категорію "Бізнес" увійшли номінації:
- Економічна політика: фінанси, інвестиції
- Агропромисловий комплекс
- Промислове виробництво: ГМК і промисловість
- Телекомунікації та ІТ
- Споживчі ринки
- Транспорт
- Енергетика
В категорію "Культура" увійшли номінації:
- Кіно
- Театр
- Музика
- Видавнича справа/Література
- Візуальне мистецтво
В категорію "Соціум" увійшли такі номінації:
- Якість життя: демократизм, соціальна безпека, навколишнє середовище
- Охорона здоров'я
- Спорт
- Гендер
- Lifestyle: харчування, туризм, мода
У цьому році будуть додані дві іміджеві номінації. Номінація "За внесок у розвиток журналістики" відзначить журналістів і редакторів, які на думку переможців попередніх церемоній вплинули на розвиток професії в країні. У номінацію "Відкриття року" можуть подати тексти молоді журналісти, які почали свою кар'єру не більше двох років тому з моменту першої публікації.
Система голосування
Так як поточний сезон премії є експериментальним, голосування пройде в двох форматах – старому і новому.
Згідно зі старим форматом, проголосувати за подану роботу зможе кожен редактор ділового, громадсько-політичного або lifestyle видання, який зареєструвався в Журі на сайті премії.
У новому форматі подані роботи будуть оцінюватися експертним журі, в яке увійдуть медіа-експерти, голови галузевих комітетів бізнес асоціацій, редактори, журналісти ділових, суспільно-політичних і lifestyle видань. Журі формується за таким принципом: наглядова рада висуває кандидатів і створюється лонг-лист. Потім журналісти голосують за тих претендентів, кого вважають компетентними для оцінки текстів. Тридцять чоловік, які набрали більшу кількість голосів, складуть Журі премії 2018.
PR-менеджери більше не будуть оцінювати журналістів ні в одному з форматів.
Методологія оцінювання
З цього року Журі оцінює якість текстів. Це передбачає, що кожен голосуючий повинен ознайомитися з текстами, а не просто віддати голос за того журналіста, якого він не знає.
Конкурсанти можуть подати тексти, які були опубліковані в українських чи зарубіжних ЗМІ протягом минулого року. Можна подавати до двох публікацій в одну номінацію, мова подання – українська або російська.
Оцінка текстів буде проходити за наступними критеріями:
- актуальність обраної теми;
- глибина розкриття теми;
- унікальність підібраних фактів;
- стиль публікації – легкість викладу;
- результат публікації – наскільки впливовим і резонансним вийшов матеріал, до яких змін в суспільстві він призвів.
"Цей рік для PRESSZVANIE стане перехідним з "Конкурсу ділових кіл" в "Премію журналістів". Кількість ділових ЗМІ в країні в рази скоротилося, тому ми вирішили розширити тематику номінацій і надати можливість подати роботи журналістам, які пишуть на теми lifestyle, культури та суспільства. Це збільшить коло зацікавлених журналістів і підвищить внутрішню конкуренцію за нагороду. Віримо, що ці зміни в проекті зроблять премію ще кращою", – прокоментував Валентин Королько, голова оргкомітету премії PRESSZVANIE.
PRESSZVANIE – це премія для журналістів, яка діє в Україні з 2005 року. Премія вручається журналістам і редакторам ділових, суспільно-політичних і LifeStyle видань за їх лідерство і професіоналізм. PRESSZVANIE – єдина премія з відкритим та прозорим голосуванням.
PRESSZVANIE Ukraine – громадська організація, місія якої розвивати українську журналістику.
Медіа партнери: "Перша Шпальта", "Українські новини", "Деловая столица", Depo.ua, "РБК-Україна", "Апостроф".