На український ринок у 2012 р. виходить мережа ресторанів KFC, - учасник ринку
На український ринок виходить популярна у світі мережа ресторанів швидкого харчування KFC (Kentucky Fried Chicken). KFC прийняла рішення про відкриття в країні в наступному році першого ресторану. Про це виданню "Комерсант-Україна" розповів співвласник "ФМ Груп" (мережі "Дрова", "Кава Тайм", "Папа Джон") Сергій Матвієнко. За його словами, "ФМ Груп" веде переговори про партнерство з Yum! Brands, що володіє мережею KFC. Крім того, KFC вже зареєструвала торгову марку в Україні і шукає площі під ресторани, стверджує один з учасників ринку.
Франчайзі-менеджер Yum! Restaurants International Russia & CIS Євген Ператінскій підтвердив, що компанія шукає партнерів в Україні. "Ми ведемо переговори з декількома локальними гравцями", - зазначив він. За його словами, схема роботи мережі в Україні в разі виходу буде такою ж, як у Росії, - частина ресторанів компанія відкриє самостійно, частина - у партнерстві з франчайзі. Середній чек у закладах мережі складатиме близько 50 грн.
KFC - третя в світі мережа ресторанів швидкого харчування після Subway (34 тис.) і McDonald `s (33 тис. закладів). В кінці 2010 року мережа об'єднувала близько 20 тис. ресторанів. Yum! Brands також володіє мережами Pizza Hut і Taco Bell. Її виручка в минулому році склала 9,783 млрд дол., чистий прибуток - 1,158 млрд дол.
Yum! планувала вийти в Україну ще в 2008 році. Франчайзі компанії, польська AmRest і кувейтська Americana, мали намір створити СП для розвитку KFC і Pizza Hut у країні. Але з початком кризи компанії відмовилися від цих намірів. "Ми вже два роки ведемо переговори про виведення в країну KFC", - каже Матвієнко з "ФМ Груп". У вересні цього року Yum! заявляла про масштабні плани - до 2015 року мережа KFC в Росії і СНД має зрости з 167 ресторанів до 300. У РФ компанія вже посідає друге місце по продажах після McDonald `s.
Насиченість українського ринку фастфуду невелика - трохи більше 50%, заявляв раніше керівник департаменту зі зв'язків з громадськістю McDonald `s в Україні Михайло Шуранов. Але в сегменті, в якому сильна KFC (продукція з курячого м'яса), у компанії вже є конкуренти - в 2009 році на ринок вийшла McFoxy, а в липні цього року - "Крила". "Ми спостерігаємо за розвитком цих мереж. Але в KFC є перевага - відомий бренд і багаторічний досвід", - каже Матвієнко. Втім, українському споживачеві бренд KFC відомий погано, зазначає гендиректор мережі "Кофе Хауз Україна" Роман Карпушкін.