На Ан-148 можуть бути встановлені двигуни PW1200G, - джерело
Партнер "Антонова" російська лізингова компанія "Ільюшин Фінанс Ко" ("ІФК") запропонувала авіаконцерну ремоторизурвати Ан-148 за допомогою американського двигуна PW1200G виробництва Pratt & Whitney (P&W), повідомило джерело, знайомt з планами "ІФК". Ці двигуни з'являться на ринку в 2014 році. У "ІФК" розраховують, що за допомогою PW1200G витрата палива літака знизиться на 14%, а витрати на підтримку льотної придатності - на 20%. Вартість проекту ремоторизації може скласти близько 130 млн дол., ці кошти "ІФК" має намір отримати з російського держбюджету.
Зараз на Ан-148 встановлені українські двигуни Д-436 виробництва "Мотор Січ". За умовами контракту з "Антоновим" перші 50 літаків Ан-148 повинні комплектуватися саме цими двигунами. Вже випущено 13 машин.
Прес-секретар "ІФК" Андрій Липовецький підтвердив, що компанія розглядає можливість установки PW1200G на Ан-148. "Поки рано говорити про результати переговорів", - підкреслив він. Голова "Антонова" Дмитро Ківа говорить, що з P&W переговори вела "ІФК", і, за його словами, все залежатиме від того, чи знайдуться кошти на ремоторизацію. "Незважаючи на надійність і ефективність Д-436, літаку потрібний альтернативний двигун - це побажання замовників. Але остаточного рішення про співпрацю зараз немає", - відзначив він. Нові двигуни можна встановити протягом двох років.