Україні необхідно здійснити ребрендинг своєї економіки. Про це заявила голова Комітету Верховної Ради з питань промислової і регуляторної політики і підприємництва Наталія Королевська на 7-ій Ялтинській щорічній зустрічі YES, повідомляє прес-служба Н.Корольовської.
Вона відзначила, що в світі з'явилися перші «зелені паростки», що свідчать про відновлення економіки. «За цих умов у кожної країни є три можливості; повільне відновлення економіки, або друга хвиля кризи, або стрибок вперед і швидке відновлення економіки, - відзначила Н.Королевська. - Для України, звичайно, якнайкращим варіантом був би третій. Але для цього необхідно здійснити повну модернізацію - ребрендинг нашої економіки».
На її думку, у виступах представників влади поки більше обіцянок здійснити косметичний ремонт економіки, а не рішучі реформи, на які так чекають і внутрішні і зовнішні інвестори. «Тим часом, над країною знову нависнула загроза девальвації гривні, високими темпами зростає інфляція, - відзначила Н.Королевська. - Це говорить про те, що влада пішла в економіці не тим шляхом. Для того, щоб уникнути другої хвилі економічної кризи і перейти до відновлення економіки і потім і її стійкого зростання, необхідно подолати розрив між обіцянкою реформ і їх реальним початком».