На ринку телебачення розгорівся скандал. Дослідницька компанія GfK Ukraine, на підставі даних якої здійснюється продаж телереклами, звинувачується в просочуванні інформації на користь приватної структури, яка пропонувала каналам послуги з штучного завищення показників. Перевіркою цих фактів зараз займається МВС, що загрожує кримінальною відповідальністю посадовим особам GfK. А скандал може призвести до того, що рекламодавці зажадають перегляду результатів розміщення реклами, відзначають на каналах. Про це пише видання "Комерсант-Україна".
Дослідження аудиторії телеканалів компанією GfK, на підставі яких продається телереклама в Україні, недостовірне, заявив учора журналістам директор телеканалу RuМusic Рудольф Кірнос. За його словами, в Києві з 2008 року працює посередницька компанія, що пропонує каналам штучно завищити свій рейтинг. "За нашими даними, в схемі задіяні мінімум дві достатньо високопоставлені особи в GfK Ukraine, що видали третім особам конфіденційну базу адрес", - відзначив Кірнос.
Дослідження телеаудіторії в Україні проводиться в 2,5 тис. домогосподарств (більше 6 тис. глядачів). Їхні адреси і імена є комерційною таємницею, за розголошування якої передбачена кримінальна відповідальність. Всі телевізори в цих домогосподарствах обладнані спеціальними приладами - піплметрами, які реєструють перегляд ТБ-програм. На підставі цих даних розраховується курс медіавалюти - GRP (пункт рейтингу), по якій продається реклама на ТБ.