"МТС Україна" хоче відмовитися від російського бренду
Український МТС проводить ребрендинг
Компанія "МТС" веде переговори з великими міжнародними телекомунікаційними операторами щодо купівлі прав використання їх брендів в Україні. Про це повідомляють "Ведомости" з посиланням на джерела.
Джерело, близьке до акціонерів "МТС", сказав, що ребрендинг зробить зв'язок "МТС України" з російської "МТС" менш очевидною. Ідея ребрендингу виникла більше року тому, але переговори з потенційними партнерами тривають досі.
У числі можливих покупців джерела називають групу Virgin Річарда Бренсона і британської Vodafone. З компанією Virgin домовитися не вдалося, тому ймовірно український МТС викупить Vodafone.
За минулий рік" МТС Україна" втратив понад 1 млн абонентів. Частка оператора на українському ринку за кількістю обслуговуваних sim-карт знизилася за рік з 37% до 34%, а відтік збільшився з 6,2% в I кварталі до 34,2% в IV кварталі, відзначає видання.
Нагадаємо, на початку червня повідомлялося, що "МТС" поки що не планує продавати свій бізнес в Україні.
Зокрема, тоді президент МТС Андрій Дубовсков в інтерв'ю телеканалу Bloomberg у відповідь на запитання журналіста про те, чи думає компанія продовжувати розвиток українського бізнесу або ж є плани з його продажу, відповів, що зараз вони не шукають нових партнерів для українського бізнесу, однак, компанія повинна брати до уваги всі можливості розвитку ринку. Зокрема те, як буде розвиватися українська економіка, а також російсько-українські взаємини в цілому.