Додавання в автомобільні бензини компонентів етилового спирту без контролю якості неприпустимо. Це веде до втрати оригінальних експлуатаційних характеристик нафтопродуктів.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на заяву Мозирського НПЗ, коментуючи програму мережі АЗС "БРСМ-Нафта" по додаванню в білоруські бензини паливного етанолу.
"При додаванні етилового спирту відбуватиметься підвищена корозія технологічного обладнання через здатність спирту поглинати вологу з атмосферного повітря. Також при транспортуванні автомобільних бензинів, приготованих з етиловим спиртом, на великі відстані відбувається розшарування продукту на компоненти: бензин і спирт", - повідомили на білоруському заводі з посиланням на виконуючого обов'язки першого заступника генерального директора головного інженера ВАТ "Мозирський НПЗ" Євгена Григоровича.
Там відзначили, що ВАТ "Мозирський НПЗ" виробляє автомобільні бензини різних марок - бензини неетильовані АІ-92-К5-Євро, АІ-95-К5-Євро, АІ-98-К5-Євро, АІ-100-К5-Євро відповідно до вимог європейського стандарту EN 228 "Палива для двигунів внутрішнього згоряння. Неетильований бензин. Технічні вимоги і методи випробувань".
"На кожній стадії - від виробництва до випуску товарної продукції і подальшого відвантаження споживачеві - ведеться лабораторний контроль показників якості автомобільних бензинів акредитованою лабораторією. На кожну партію товарної продукції видається паспорт якості, яким виробник підтверджує, а головне, несе відповідальність за якість виробленої і відвантаженої товарної продукції ", - підкреслили на підприємстві.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що "БРСМ-Нафта" з травня відмовилася від продажу заводських бензинів марки А-92 і перейшла на реалізацію бензину Plus А-92 Евро5-Е5, одержуваного шляхом додавання в заводські бензини 1% паливного етанолу (спирту). Згідно з опублікованими на АЗС "БРСМ" паспортів якості, Plus А-92 Евро5-Е5 був проведений на базі бензину Мозирського НПЗ.
Українські нафтопереробні заводи, які в документах "БРСМ" вказані як потенційні виробники "базових" бензинів для додавання біоетанолу, також заявили про неприпустимість додавання в вироблений ними бензин А-92 паливного біоетанолу.
Директор Консалтингової групи "А-95" Сергій Куюн вважає, що єдиним сенсом подібних проектів можуть бути податкові зловживання.