Щільна конкуренція на ринку інтернет - та офлайн-продажу спровокувала виникнення наступної ситуації: клієнта більше цікавить рівень сервісу, ніж ціни. Це пояснюється тим, що у величезному асортименті товарів складно зорієнтуватися неспеціалісту. До того ж покупка пристрої з низькою продуктивністю радості не принесе навіть при мінімальної націнки.
Якщо ж магазин зможе поєднати високий — дійсно високий, а не просто розпіарений — рівень обслуговування і низькі ціни, то хвилювання про конкуренції пройдуть стороною навіть в часи глибокої економічної кризи.
MOYO.UA — чиста конкуренція
За 8 років компанія MOYO розрослася з одного магазину до національної мережі з десятками представництв по Україні. Зараз це гідний конкурент для інтернет-гравців, так і для офлайн-компаній. На популярні товари стоїть та ціна інтернет-магазину moyo.ua, яка відповідає економічним розрахункам, а не брендінгу.
Мережа MOYO зручна для клієнтів по 5 причин:
- Наявність одночасно працюючого сайту і реальних магазинів. Зручно знаходити товар на порталі, вивчати, аналізувати функції, порівнювати з іншими марками, а потім прийти в магазин і прийняти остаточне рішення, потримавши його в руках.
- Гідний рівень сервісу. Хороше ставлення продавців до клієнтів починається задовго до виходу в торговий зал. Якщо адміністрація компанії, її власник погано ставиться до персоналу, той виходить до покупців і мимоволі передає це ж відношення їм. Тому в компанії цінують не тільки клієнтів, але і співробітників.
- Величезний асортимент: вдала покупка починається з аналітики, огляду і порівнянь, а не просто з придбання першого ліпшого акційного товару. У магазині представлено більше кількох тисяч позицій, серед яких клієнт знайде те, що потрібно саме йому.
- Чесні акції: строки, умови і заявлена знижка — все це повинно відповідати заявою компанії про проведення акційних розпродажів. У компанії MOYO виключено проведення акцій, під час яких порушуються умови. Її завдання — залучити покупців фактичними умовами та гарним обслуговуванням.
- Відсутність агресивного маркетингу: в мережі клієнтам надають інформацію, виключаючи будь-який тиск або нав'язливі запрошення до купівлі. Тільки делікатне спілкування з компетентними відповідями на питання.
Перемога будь-якою ціною — сумнівне задоволення для власника. Демпінг, чорний піар, економія на якості і персонал — все це виснажує спочатку його, а тому вже конкурента. Клієнтам вигідно, коли магазини конкурують по-чесному. Приклад — мережа MOYO.