Глибинна модернізація української газотранспортної системи (ГТС), яка за оцінками як вітчизняних, так і європейських фахівців коштує близько 5,3 млрд дол., окупиться раніше, ніж може бути введений в експлуатацію "Південний потік". Про це повідомили представники німецької компанії Ferrostaal, яка сьогодні, 2 липня 2012 р., підписала з НАК "Нафтогаз України" меморандум про взаєморозуміння стосовно модернізації обладнання на газокомпресорній станції Бар (Вінницька область) магістрального газопроводу "Союз", передає прес-служба Кабінета міністрів України.
У свою чергу, прем'єр-міністр України Микола Азаров повторив, що альтернативи модернізації української газотранспортної системи не існує.
"Альтернативи модернізації української ГТС немає. Тому що ні "Північний потік", ні "Південний потік" не знімають ризиків, які викликані аномально низькими температурами", - заявив прем'єр-міністр. За його словами, щоб реалізувати проект з модернізації української ГТС, необхідно створити консорціум за участю України, Росії та Європейського Союзу, але у цьому повинні бути зацікавлені всі три сторони.
Азаров привітав початок реалізації пілотного проекту, який передбачає модернізацію компресорної станції "Бар". При цьому він заявив, що всі промисловці Німеччини можуть твердо розраховувати на підтримку зі сторони уряду України тих проектів, які спрямовані на модернізацію економіки. "Я вітаю реалізацію таких проектів та розширенні співробітництва з Німеччиною особливо в питаннях модернізації нашої ГТС, енергозбереження, збільшення видобутку власного газу тощо. Тому промислові кола Німеччини можуть твердо розраховувати на підтримку уряду України проектів, які пов'язані з розвитком нашої країни", - зазначив Азаров.