Перший концесійний дорожній проект буде запропоновано інвесторам вже в лютому 2015 р. Про це заявив міністр інфраструктури Андрій Пивоварський під час робочого візиту до Волинської області, повідомляє прес-служба відомства.
"Оскільки сьогодні витрачаються величезні гроші на обороноздатність країни, державі важко виділити кошти на відновлення доріг. Тому основне завдання тут - розробити декілька альтернативних методів залучення грошей у дорожню інфраструктуру: через концесійні дороги, через спільні інвестиційні проекти з міжнародними і європейськими фінансовими установами. По іншому побудувати нові автошляхи не зможемо. Грошей з бюджету - аби вистачило на латання ям", - підкреслив Пивоварський.
За його словами, зараз у міністерстві постійно ведеться робота з фінансовими установами з метою залучення приватних інвестицій в дорожнє господарство.
"Це для того, щоб поняття "концесійні" і "платні" дороги запрацювали в Україні. Я розумію, що це не буде зроблено завтра, але запустити цей механізм потрібно. Без нових доріг ми не зможемо розвивати транзитний потенціал країни. Маю надію, що вже цього місяця перший концесійний дорожній проект буде запропоновано інвесторам", - сказав міністр.
Водночас він зауважив, що в Україні буде змінено технологію будівництва доріг. Наразі з цього приводу, а також стосовно зміни структури Укравтодору, йде жвава дискусія з експертним середовищем.
Окрім цього, міністр запропонував керівництву "Укравтодору" та облдержадміністрацій оприлюднити на офіційних веб-сторінках план поточних ремонтних робіт на автошляхах, щоб місцеві громади вже зараз отримали змогу контролювати їх виконання.
Нагадаємо, ще на початку 2014 р. Кабмін миколи Азарова пропонував створити у держбюджеті України дорожній фонд.