Порт спеціалізуватиметься на рейдовій перевалці вантажів і розпочне роботу влітку 2016
Міністерство інфраструктури України розробило проект нового порту в районі Дніпро-Бузького лиману, який спеціалізуватиметься на рейдовій перевалці вантажів. Про це повідомили у прес-службі МІУ.
Як зазначив перший заступник міністра інфраструктури Володимир Шульмейстер, новий порт працюватиме за такою схемою: вантажі малими партіями малотоннажним флотом спускаються в море, а на рейді нового порту перевалюються на великий морський тоннаж.
""Новий порт дозволить приймати великовантажні судна типу "панамакс", "постпанамакс" і навіть "кепсайз" (до 100 тис. тонн). Важливо, що вантаж, який надходить з річки, взагалі не заходить у звичайний морський порт, а відразу потрапляє на рейдову перевалку. Це економить власнику вантажів і час, і гроші", - додав Шульмейстер.
За даними прес-служби МІУ, рейдова перевалка стане стимулом для розвитку вантажного судноплавства на річці Дніпро, дасть імпульс реанімації кораблебудування в Україні і збільшить експортні можливості країни з перевалки вантажів. "Враховуючи близьке розташування заповідних морських акваторій, перелік вантажів, які будуть перевалюватися в новому порту, обмежений зерном, металом, контейнерами і насипними вантажами, нешкідливими для навколишнього середовища", - йдеться в повідомленні.
Проект будівництва нового порту на Чорному морі знаходиться на внутрішньому узгодженні в Міністерстві інфраструктури. Наступними кроками буде його погодження в Кабміні, відведення акваторії та створення ще однієї філії Адміністрації морських портів України. Також буде організовано технологічний ланцюжок, що складається із суден змішаного плавання, буксирів, допоміжних суден і місць їхнього базування і відстою.
Як очікується, інвестиції держави у проект сягатимуть 33 млн грн. Планується, що новий порт на Чорному морі почне працювати влітку 2016 року.
Нагадаємо, раніше в листопаді Кабмін затвердив фінплан "Адміністрації морських портів України" на 2016 рік.