В МІУ хочуть направити доходи портів на розвиток і оновлення інфраструктури
МІУ ініціює зменшення нормативів відрахування державними унітарними підприємствами частини прибутку до держбюджету до 50%
Міністерство інфраструктури ініціює (МІУ) заявило, що прибуток морських і річкових портів повинні направлятися на розвиток та оновлення інфраструктури. Про це повідомив заступник міністра інфраструктури Юрій Лавренюк, передає прес-служба МІУ.
Так, МІУ ініціює зменшення нормативів відрахування державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями частини чистого прибутку до державного бюджету з 75% до 50%.
"Представники профспілок висловили стурбованість трудових колективів за рівнем заробітних плат, кадрових призначень, корупції в портах, з днопоглиблення акваторій портів та порядку компенсації інвестицій морських портів", - йдеться в повідомленні.
Також Юрій Лавренюк зазначив, що МІУ разом з адміністрацією морських портів України та за участю Американської торгової палати (АСС) та Європейської бізнес асоціації (ЕВА) розробили і направили на погодження в інші органи влади проект порядку компенсації інвестицій.
Зазначено, що представники профспілок Бердянського морського торговельного порту акцентували увагу на питанні будівництва Керченського мосту.
"Цю проблему ми зараз вирішуємо спільно з Міністерством закордонних справ, Ради національної безпеки і оборони. Це глобальне політичне і складне питання, але ми його обов'язково вирішимо. Міністерство юстиції у межах наявних судових позовів проти Росії відокремлює проблему перекриття Керченського каналу та введення обмежень по судовому процесі. Зараз готується позов і вважаються збитки недоотриманих коштів Маріупольським і Бердянським торговельними портами", - зазначив Юрій Лавренюк.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що Україна вважає односторонні дії Росії щодо обмеження судноплавства в Керченській протоці міжнародно-протиправним діянням, що порушує суверенітет, суверенні права і юрисдикцію України над внутрішніми водами, територіальним морем, винятковою економічною зоною і континентальним шельфом в Чорному і Азовському морях.