Мітингувальники під "Нафтогазом" вимагають, щоб Коболєв відповів за зрив модернізації ГТС
Більше тисячі промисловців прийшли під будівлю НАК "Нафтогаз України" з вимогою відставки керівника компанії Андрія Коболєва через зрив модернізації української ГТС, повідомляють ЗМІ.
Мітингувальники пояснили, що протестують проти скасування "Нафтогазом" замовлень на модернізацію компресорних станцій, які повинні були отримати вітчизняні підприємства: "Зоря"-"Машпроект" (Миколаїв), Сумське НВО, "Інтерпайп" (Дніпро), "Дніпроспецсталь" (Запоріжжя) і "Укргазпромбуд" (Полтава).
Учасники акції вигукують гасла: "Коболєва – у відставку", "Нафтогаз" на стороні ворога або людей?", "Хто буде годувати наші сім'ї?" та інші.
Протестувальники також заявили, що зрив модернізації газотранспортної системи вигідний виключно Росії, тому що в результаті "в Україні не буде сучасної ГТС, а українські промисловці залишаться без роботи".
"Українські підприємства зазнали збитків, відмовившись від постачань країни-агресора. Була надія, що держзамовлення на модернізацію ГТС дозволить хоч якось протриматися на плаву. Але Коболєв скасував його. Промисловців він залишив без роботи, країну – без сучасної газотранспортної системи, та ще й за результатами своєї роботи виписав собі премію в 13 мільйонів гривень. Тому очевидно, що керівник "Нафтогазу" грає на руку Росії", – зазначив один з лідерів профспілок Іван Совгіра.
Промисловці висловили готовність оголосити безстрокову акцію протесту, якщо влада не дослухається до їхніх вимог і не прийме відповідні рішення.
Як повідомлялося, вранці більше тисячі промисловців пікетували Кабмін з вимогою не забирати замовлення в українських підприємств на модернізацію ГТС.
Нагадаємо, НАК "Нафтогаз України" скасував проведені на початку листопада тендери на модернізацію трьох компресорних станцій – "Задніпровська", "Ананьїв" і "Південнобузька". У НАК "Нафтогаз України" зазначили, що причиною відмови від модернізації ГТС є нібито відсутність необхідності через можливий ризик введення РФ в експлуатацію "Турецького потоку".
Сума держзамовлення становить 4,13 млрд гривень. Головним підрядником виступило Сумське машинобудівне НВО. 30% робіт повинно було виконати миколаївське підприємство "Зоря"-"Машпроект". Також до виконання робіт у рамках замовлення повинні бути залучені ТОВ "Інтерпайп" (Дніпро), ПАТ "Дніпроспецсталь" (Запоріжжя) і ТОВ "Укргазпромбуд" (Полтава) та ще 7 підприємств.