Прогнозується, що до 2020 року витрати на рекламу в соцмережах зрівняються з бюджетами на рекламу в газетах
Витрати на рекламу в соціальних мережах у світі до 2019 році зростуть до 50 млрд доларів, повідомляє evo.business з посиланням на дослідження Zenith Optimedia.
Так, на поточний момент глобальні витрати в цьому сегменті оцінюються у 29 млрд доларів, таким чином показник зростання складе 72% у найближчі три роки.
Частка реклами в соцмережах в загальному сегменті інтернет-реклами оцінюється в 16%, через три роки ця частка може досягти вже 20%.
Експерти також відзначають зростання відео реклами, до 2019 року її обсяг складе 35,4 млрд доларів.
До 2020 року аналітики прогнозують, що витрати на рекламу в соцмережах зрівняються з бюджетами на рекламу в газетах.
Нагадаємо, ринок інтернет-реклами в Україні зросте на 33% за підсумками року.