Вендори відвантажили близько 11,4 млн гаджетів
У I кварталі 2015 р. пристрої типу переносної електроніки на світовому ринку показують впевнені темпи зростання. Про це йдеться в черговому зведенні аналітичної компанії International Data Corporation (IDC).
На думку експертів, у першій чверті поточного року вендори по всьому світу відвантажили близько 11,4 млн переносних гаджетів, що перевищує показник річної давності на 200%. У квартальному вираженні підйом виявився восьмим поспіль.
Зазначимо, що більше 40% ринку припадає на переносні пристрої вартістю менше 100 дол. Проте, з урахуванням нещодавнього запуску Apple Watch, аналітики вважають, що зараз саме час перевірити готовність споживачів платити більш високу ціну за преміальний бренд і сам продукт, який знаходиться в центрі уваги громадськості.
Попит на переносну електроніку стрімко зростає навіть після святкового сезону, що свідчить про невгасаючий інтерес споживачів до електронних годинників, фітнес-браслетів і т.д., зазначив директор з дослідження IDC Рамон Ламас.
Крім того, це також свідчить про те, що виробникам вдалося нарешті зацікавити споживача різноманітними ультрамобільними виробами, наділити їх новими функціями і можливостями. За словами експерта, на ринках країн, що розвиваються, спостерігається підвищений попит і вендори прагнуть саме туди.
Лідером у галузі, як і раніше, залишається розробник фітнес-трекерів Fitbit. У I кварталі ц.р. він поставив на ринок 3,9 млн пристроїв, збільшивши обсяг річної давності на 129%. Однак ринкова частка компанії за рік скоротилася із 44,7% до 34,2%.
Втім, послаблення позицій Fitbit багато в чому пояснюється зростанням популярності китайських брендів, зокрема Xiaomi. За перші три місяці року цей виробник випустив 2,8 млн смарт-браслетів Mi Band, що відповідає 24,6% у загальному обсязі ринку. Варто зазначити, що рік тому Xiaomi ще не була учасником цього ринку, що свідчить про новий ривок молодої китайської компанії.
До трійки лідерів, за версією IDC, також увійшла Garmin, випустивши за минулий квартал 700 тис. переносних пристроїв, що на 133% більше в річному численні. Продукція компанії розрахована на різних користувачів, які ведуть активний спосіб життя.
Samsung опинилася на четвертому місці за підсумками кварталу, підготувавши до продажу 600 тис. переносних гаджетів. Південнокорейський вендор на 100% поліпшив свої показники тут порівняно з результатами річної давності. Samsung випускає широкий спектр переносних пристроїв: це "розумні" годинники Gear, Gear 2, Gear Fit, Gear 2 Neo і Gear S на базі ОС Tizen, а також модель Gear Live на платформі Android Wear.
П'ятірку провідних вендорів замкнула Jawbone, випередивши Pebble і Sony завдяки новому браслету UP Move і старому UP24. Експерти не виключають, що розстановка сил серед виробників може змінитися вже у II кварталі 2015 року, оскільки в цей період розпочалися продажі Apple Watch.
Нагадаємо, передзамовлення на годинник Apple Watch за день оформили 1 млн осіб.