Міністерство юстиції України затвердило порядок державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців через Інтернет. Відповідний наказ підписав міністр юстиції Олександр Лаврінович, повідомляє прес-служба міністерства.
Затверджений Мін'юстом Порядок установлює загальні принципи подання електронних документів для проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців з використанням Інтернету. Наказ також регламентує порядок обігу цих документів.
Так, згідно з наказом, для реєстрації юридичної особи або фізичної особи - підприємця необхідно буде звернутися до державного реєстратора (на сьогодні ці повноваження покладено на Державну реєстраційну службу України), який надасть заявнику доступ до спеціального веб-сайту в Інтернеті. Через веб-сайт можна буде заповнити реєстраційну картку та подати документи, необхідні суб‘єкту підприємницької діяльності для реєстрації.
Порядок також передбачає можливість подачі необхідних для реєстрації документів через нотаріуса. У такому випадку документи будуть засвідчені електронним цифровим підписом нотаріуса.
Згідно з наказом Мін'юсту, державний реєстратор буде зобов‘язаний двічі на день (у першій та другій половині дня) перевіряти наявність нових заяв для проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців. При цьому заявнику автоматично надсилатиметься повідомлення, що підтверджуватиме факт одержання заяви.
Проходження та розгляд поданих документів також можна буде відстежувати в Інтернеті через сайт.
У разі відмови у проведенні державної реєстрації, заявник отримає про це повідомлення в електронній формі, а також у паперовому вигляді - не пізніше трьох робочих днів з дня отримання заяви.
У разі реєстрації, замовник отримає про це повідомлення у вигляді електронного документа та на паперовому носії за вказаною заявником адресою.