Мін'юст розпочав виконання повноважень центрального органу з питань банкрутства
Міністерство юстиції та його територіальні органи з 21 листопада розпочали виконання повноважень центрального органу з формування та забезпечення реалізації державної політики з питань банкрутства. Про це повідомляє прес-служба Мін'юсту.
Сьогодні також набрали чинності всі нормативно-правові акти Міністерства, які регламентують порядок реалізації Мін'юстом нових повноважень.
За словами міністра юстиції Олександра Лавриновича, від 21 листопада Міністерство розпочало виконувати понад 10 нових функцій. Серед них: ведення єдиної бази даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; ліцензування діяльності арбітражних керуючих; проведення експертизи фінансового стану підприємств; погодження планів санації та мирових угод у справах про банкрутство господарських організацій; підготовка висновків про наявність ознак приховуваного, фіктивного банкрутства або доведення до банкрутства та. ін.
Як стверджують у прес-службі, Міністерством проведено всі необхідні заходи для забезпечення виконання нової функції. Вже затверджено всю необхідну нормативно-правову базу, створено територіальні органи з питань банкрутства у складі головних управлінь юстиції в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві і Севастополі, здійснено всі необхідні заходи організаційного, кадрового і матеріально-технічного характеру.
Нагадаємо, що Міністерство юстиції було визначено головним органом з питань банкрутства відповідно до положення про Міністерство юстиції, затвердженого указом Президента України 6 квітня 2011 року. Розпорядження, яким визначено момент початку виконання Мін'юстом цих повноважень та, відповідно, фактичне припинення повноважень Державного департаменту з питань банкрутства, було ухвалено 16 листопада на засіданні Кабінету міністрів.