ua en ru

Мінтрансзв'язку України ініціює приватизацію Ялтинського МТП

Міністерство транспорту і зв'язку ініціює приватизацію Ялтинського морського торгового порту - відповідна пропозиція вже направлена в Кабмін, повідомляє «Комерсант-Україна».

Міністр транспорту і зв'язку Костянтин Єфименко заявив журналістам, що вже виступив з ініціативою включити в програму приватизацію на 2011 р. Ялтинський морпорт і направив в Кабмін відповідну пропозицію. За його словами, в роботі з вантажами у Ялтинського порту немає перспектив - останні три роки він працює в збиток, а перевалювання піску з Євпаторійського морського порту в Ялтинський щорічно знижується. Але порт може розвиватися як центр пасажирського сполучення і прийому яхт, вважає міністр - зараз флот порту дозволяє перевозити до 1,5 млн пасажирів на рік. В разі приватизації причальні лінії, акваторія, судноплавний канал і морська навігація повинні залишитися в держвласності, уточнив К.Єфименко.

Територія Ялтинського морпорту включає пасажирський комплекс в центрі міста (5,51 га), вантажопасажирський комплекс в Масандрі (3,34 га) і 17 портових пунктів вздовж Південного берега від Судака до Фороса протяжністю більше 58 миль. Пасажирський комплекс порту може приймати теплоходи завдовжки до 240 м при сприятливих метеоумовах і осіданням 8,6 м. Порт здатний переробляти близько 2 млн т вантажів на рік. У 2009 р. підприємство отримало збиток у розмірі 4,07 млн грн, валовий дохід склав 39,59 млн грн.

Тим часом поки приватизація Ялтинського порту неможлива. Заступник голови комітету Верховної Ради з питань транспорту і зв'язку Михайло Мироненко (Партія регіонів) зазначає, що порти не підлягають приватизації.