Міністерство транспорту та зв'язку України ініціює внесення змін до наказу, який визначає розміри аеропортових зборів у міжнародних аеропортах «Дніпропетровськ» та «Харків». Відповідний проект наказу «Про внесення змін до наказу Мінтрансзв'язку від 14.04.2008 № 433», розміщений на офіційному веб-сайті Мінтрансзв'язку, виноситься на громадське обговорення. Про це повідомляє прес-служба міністерства.
Документ передбачає встановлення нових розмірів аеропортових зборів в аеропорту «Дніпропетровськ». Зокрема: збір за посадку-зліт повітряних суден - 14 дол. за 1 т максимальної злітної маси (МЗМ) для міжнародних, та 5 дол. для внутрішніх сполучень; збір за обслуговування пасажирів в аеровокзалі - 13,5 дол. за кожного відправленого пасажира для міжнародних, та 5 дол. США для внутрішніх сполучень. Збір за забезпечення авіаційної безпеки для пасажирського повітряного судна планується встановити у розмірі 2,5 дол. за кожного відправленого пасажира для міжнародних, та 2,4 дол. для внутрішніх сполучень. Що стосується вантажних повітряних суден, то збір становитиме 1,9 дол. за кожну тонну МЗМ як для міжнародних так і для внутрішніх сполучень.
Наднормативна стоянка повітряних суден коштуватиме 0,22 дол. за кожну годину такої стоянки та кожну тонну МЗМ.
Щодо аеропорту «Дніпропетровськ», то варто зауважити, що діючі на цей час аеропортові збори затверджені ще 12 р. тому і з того часу не переглядалися.
Відповідно до проекту, передбачається введення в аеропорту «Харків» стимулюючих понижуючих коефіцієнтів до збору за посадку-зліт повітряних суден та обслуговування пасажирів в аеровокзалі при введенні авіакомпаніями нових рейсів з аеропорту. Це дозволить підприємству стимулювати авіакомпанії відкривати нові рейси, збільшити доходи від надання послуг по обслуговуванню пасажирів та повітряних суден, що сприятиме залученню додаткових коштів для модернізації аеропорту, який задіяний у підготовці до проведення в Україні Євро-2012.
Нагадаємо, Міністерство транспорту та зв'язку України має намір збільшити кількість патрулювань на воді фахівцями галузі, вдосконалити нормативно-правову базу та забезпечити інспекторів сучасною швидкісною технікою для подальшого поліпшення ситуації на внутрішніх водних шляхах.