Міносвіти не збирається об'єднувати в один предмет природознавство, фізику, хімію і біологію. Про це під час он-лайн спілкування у Києві заявив міністр освіти і науки Дмитро Табачник.
Міносвіти не збирається об'єднувати в один предмет природознавство, фізику, хімію і біологію. Про це під час он-лайн спілкування у Києві заявив міністр освіти і науки Дмитро Табачник, передає радіо "Свобода".
"Це маніпулювання чутками. Створення такого інтегрованого курсу, який би змішав слона і трепетну лань, ні у планах міністерства, ні у планах Академії наук немає", - наголосив він.
Водночас головний освітянин зауважив, що і в Україні, і в світі є багато експериментальних інноваційних методик.
"Британська школа - одна із найкращих у світі, - багато років пропонує в курсі базової середньої освіти інтегрований предмет, який називається "Math", де об'єднані елементи фізики, алгебри, геометрії, математики. В Україні близько трьох тисяч шкіл працюють за експериментальними програмами, і є дуже цікаві інтегровані курси", - пояснив Табачник.
Як приклад міністр навів створення інтегрованого курсу "Мистецтво", у рамках якого цього року вийшов спеціальний підручник. За словами Табачника, книга вийшла усіма мовами, якими нині відбувається навчання в Україні.
Скандал щодо можливого об'єднання предметів спалахнув після того як Міністерство освіти і науки України затвердило проект концепції профільного навчання в школі, який передбачає чотири типи спеціалізації для 10-11-х класів у школах: природознавчі науки, математика, українська філологія та іноземні мови.
Згідно з проектом, старшокласники при переході в 10-й клас зможуть вибрати будь-яке з цих напрямів і зайнятися поглибленим вивченням профільних дисциплін. Школярі будуть вивчати їх за рахунок зменшення кількості базових предметів, число яких скоротиться з 15 до 6.