ua en ru

Мінінфраструктури: Будівельні роботи з реконструкції вокзального комплексу "Донецьк" завершено

Будівельні роботи з реконструкції вокзального комплексу "Донецьк" повністю завершено. Про це повідомляє прес-служба Міністерства інфраструктури України.

"Усі будівельні роботи повністю завершені і зараз фахівці активно займаються пуско-налагоджувальними роботами", - повідомив начальник Донецької залізниці Микола Рогов.

За словами Рогова, днями запрацювали всі ескалатори, ліфти готують до запуску найближчим часом, на об'єктах вокзалу монтують нові меблі. Відтак графік, затверджений віце-прем'єр міністром України, міністром інфраструктури Борисом Колесніковим, виконується.

Як йдеться у повідомленні, новий вокзальний комплекс "Донецьк" зможе обслуговувати понад 35 тис. пасажирів на добу.

Вокзальний комплекс включає в себе: транзитний і приміський вокзали (місткістю на 150 та 400 осіб відповідно), великий та малий конкорси (переходи над коліями), два торговельні комплекси, зупиночний пункт для автобусного сполучення, а також основну будівлю "старого" вокзалу, яка повністю реставрована. В цілому, місткість вокзалу зросте з 700 до 2,25 тис. місць.

"Зміни торкнулися не лише зовнішнього вигляду, але й всієї інфраструктури вокзального комплексу - шляхів, контактної мережі, систем сигналізації та зв'язку, побудовано сучасний пост електричної централізації (пункт управління рухом поїздів на станції), переобладнані перони, платформи, передбачені паркінги та багато іншого", - йдеться в повідомленні прес-служби.

Як зазначив начальник Донецької залізниці, особлива увага приділена пасажирам з обмеженими фізичними можливостями. Для них передбачені спеціальні кімнати, туалети, пандуси, а шість ліфтів дозволять їм безперешкодно спускатися на всі платформи до будь-якого поїзду.

Зараз вокзал "Донецьк" готовий приймати сучасні поїзди прискореного руху - Hyundai і Skoda. Вони забезпечуватимуть швидкісне сполучення між Києвом, Харковом, Дніпропетровськом, Донецьком, Маріуполем та Луганськом. Корейські поїзди Hyundai курсуватимуть за маршрутом Київ-Донецьк, а чеські Skoda - перевозитимуть пасажирів кільцевими маршрутами: Харків-Донецьк-Луганськ-Донецьк-Дніпропетровськ-Харків та Харків-Дніпропетровськ-Донецьк-Маріуполь-Донецьк-Харків.

"Для організації прискореного руху поїздів Hyundai і Skoda було проведено величезну роботу з підготовки залізничної інфраструктури. На дільниці Донецької залізниці Лозова-Слов'янськ-Констянтинівка-Ясинувата-Донецьк, протяжністю 212,4 км, різними видами ремонту оздоровлено близько 200 км колії, модернізовано 350 км контактної мережі, замінено 2,5 тис. опор, приведено у відповідність до підвищених вимог безпеки 84 зупиночних пункти і 32 переїзди. Це наймасштабніші роботи з часів незалежності України", - сказав Рогов.

Підготовка до Євро-2012 проводиться виключно за рахунок власних коштів залізниці. "Ні копійки бюджетних коштів на зведення нового вокзального комплексу та модернізацію прискореного ділянки не витрачено", - підсумував начальник Донецької залізниці.

Нагадаємо, раніше в Управлінні з підготовки та проведення Євро-2012 Донецької міськради повідомляли, що у 2011 році на реконструкцію залізничної станції "Донецьк" витрачено 558 6 млн грн.