Мінінфраструктури має намір модернізувати інфраструктуру Ізмаїльського та Ренійського портів
Держслужба морського та річкового транспорту визначила перелік невідкладних заходів для зміцнення позицій підприємств морської галузі на південно-західному кордоні України. Зокрема, у Ізмаїльському порту планується модернізувати інфраструктуру та оновити навантажувальну техніку на суму близько 100 млн дол., Ренійський порт - забезпечити необхідною транспортною розв'язкою, повідомляє прес-служба Міністерства інфраструктури України.
Крім того, у 2011 р. буде проводитися поетапне збільшення глибини на окремих ділянках української частини ГСХ «Дунай-Чорне море» до 7,2 метрів, що дозволить портам регіону приймати судна з більшою осадкою.
"Порти Придунав'я знов стануть потужними морськими воротами України. Саме від портів та судноплавства у значній мірі залежить розвиток регіону та добробут його мешканців", - вважає голова "Укрморрічфлоту" Сергій Крижановський.
Посилення позицій України у стосунках із Румунією та Молдовою, завершення адміністративної реформи та вирішення питання будівництва залізничної ділянки від Ізмаїлу до Рені вартістю 1 млрд грн. збільшать завантаженість Ренійського порту щонайменше до 7 млн т на рік.
У той самий час Ізмаїльський порт зможе значно збільшити об'єми обробки вантажів: вже у 2010 р. цей показник зріс на 27% у порівнянні з 2009 р.
Слід зазначити, що проведення днопоглиблювальних та інших робіт також дозволить Усть-Дунайському порту, який спеціалізується на перевальці вантажів із морських суден класу Panamax на річкові судна, відновити прийом транзиту та збільшити об'єми обробки вантажів до щонайменше 900 тис. т на рік.
Нагадаємо, за підсумками 2010 р. Усть-Дунайський порт обробив 28,1 тис. т вантажів, Ренійський порт - 1,58 млн т, Ізмаїльський - 6,63 млн т. Сума відрахування до державного бюджету склала близько 60 млн грн. Загальна чисельність працівників трьох портів складає більше 4 тис. осіб.