ua en ru

Мінінфраструктури створило міжвідомчу комісію для усунення з Києва нелегальних автоперевізників

Міністерство інфраструктури України створило спільну міжвідомчу комісію, яка працюватиме над усуненням з ринку низки столичних нелегальних авто перевізників. Про це повідомляє прес-служба Мінінфраструктури.

До складу робочої групи увійдуть представники прокуратури, МВС (ДАІ, УБЕП), податкової служби, Головавтотрансінспекції, КМДА, громадських організацій, ДП "Київпассервіс", ДП "Автоінформ".

Як повідомили у прес-службі, фахівці розроблять план-графік заходів та перевірок з метою легалізації перевізників, що здійснюють відправлення автобусів зі "стихійних місць" у Києві. "Київпассервіс" також напрацює заходи щодо залучення цих перевізників до співпраці (відправлення їх транспортних засобів з автостанцій, а за необхідності - підвезення пасажирів з незапланованих зупинок до АС ДП "Київпассервіс").

Головна Держінспекція на автотранспорті запропонувала вирішувати проблему по кожній автостанції окремо. На території автовокзалу "Київ" вирішено встановити додаткові пости ДАІ, які контролюватимуть ситуацію з нелегальними перевізниками; на автостанції "Дачна" - створити два диспетчерські пункти та зупинки для посадки/висадки пасажирів біля станцій метро "Святошин" та "Академмістечко"; на автостанції "Дарниця" - підвищити контроль за нелегальними перевізниками з боку правоохоронних органів на території поблизу метро "Чернігівська" та "Лісова".

У прес-службі відомства зазначають, що зараз нелегальними перевізниками здійснюється близько тисячі відправлень автобусів щоденно з прилеглих територій автовокзалу "Київ" і автостанцій ДП "Київпассервіс", а також поблизу станцій метро ("Житомирська", "Святошин", "Чернігівська", "Лісова", "Харківська", "Либідська", "Нивки", "Палац Україна", "Деміївська", "Васильківська"). Це завдає значних матеріальних збитків державі та офіційним перевізникам, а також автостанціям і автовокзалам Києва. Такі суб'єкти господарювання не здійснюють перевезення пільгових категорій пасажирів, а також не видають пасажирам квитки за проїзд, тим самим ухиляючись від прозорості оподаткування, та не проводять обов'язкове страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті.