Кодекс передбачає реформу "Укравтодору"
Міністерство інфраструктури України створює кодекс автодорожньої індустрії. Про це сказав міністр інфраструктури України Володимир Омелян на брифінгу в понеділок, 13 червня, передає кореспондент РБК-Україна.
"Ми створюємо фактично кодекс автодорожньої індустрії України, який передбачає реформу "Укравтодору", який передбачає ритмічне фінансування галузі",- повідомив Омелян.
"У нас є зараз ряд законопроектів щодо створення дорожнього фонду, ряд законопроектів щодо децентралізації "Укравтодору", також є ряд інших постанов Кабінету міністрів України та законодавчі ініціативи, впровадження системи торингу - системи збору з вантажних автомобілів, вага яких перевищує 20 тонн",- повідомив Омелян.
Омелян додав, що контроль за діяльністю і плануванням дорожнього фонду буде здійснюватися наглядовою радою з числа народних депутатів, представників уряду, громадськості та експертів.
За його словами, нові автостради, які будуватимуться, будуть мати автоматичну функцію визначення ваги транспортних засобів.
"Ми зараз внесли досить високі штрафи, вони відповідають європейському рівню, більш того, буде оштрафований не тільки перевізник, але і компанія, яка замовляє такі послуги, і одержувач. Перевізник буде штрафуватися одноразово, підприємство, яке замовило послугу і перевищило вагу - двічі... це орієнтовно 17 тисяч гривень, але це ще не проголосовано, не прийнято як закон", - додав він.
Він також додав, що тільки контроль ваги транспорту стане умовою збереження українських доріг.
"Ми вважаємо, що тільки створення дорожнього фонду дасть можливість нормального розвитку галузі, тільки контроль ваги транспорту стане умовою збереження українських доріг", - підкреслив він.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що Омелян планує залучити німецьких експертів до ремонту українських доріг.