Міністерство інфраструктури України закликає представників гірничо-металургійного комплексу (ГМК) країни, як найважливішої галузі, що забезпечує 60% в загальному обсязі вантажних залізничних перевезень, брати активну участь в розробці концепції реформи українських залізниць. Про це повідомив заступник міністра інфраструктури Дмитро Демидович в ході засідання робочої групи по вдосконаленню організації вантажоперевезень залізничним транспортом, створеної згідно з наказом Мінінфраструктури.
«Мініфраструктури закликає вантажовідправників ГМК, як ключових споживачів цієї послуги, взяти активну участь в розробці концепції реформи галузі, а не бути просто спостерігачами з боку і критикувати розроблені групою рішення», - заявив Демидович.
Глава Федерації металургів України (ФМУ) Сергій Біленький зазначив, що підприємства ГМК та інших базових галузей промисловості також вважають, що системний діалог між усіма учасниками перевізного процесу просто необхідний. «Я сподіваюся що ця робоча група прийде до вирішення накопичених проблем, так як у всіх є розуміння, що діалог повинен бути, сподіваюся, що наші зустрічі будуть регулярними», - сказав він.
За підсумками засідання робочої групи були сформовані підгрупи для більш детального опрацювання пропозицій, що обговорювалися, та напрацьованих спільних рішень. Сторони продовжують діалог для розробки взаємовигідного механізму, який дозволить розвиватися і підприємствам ГМК, і не втратити вантажний парк «Укрзалізниці».
До робочої групи увійшли керівники структурних підрозділів «Укрзалізниці», представники Федерації роботодавців України, Федерації металургів України, Федерації залізничників Україні, найбільших компаній ГМК Україні: «Донецьксталь», «Індустріальний Союз Донбасу», «Метінвест Холдинг», «Євраз ДМЗ ім. Петровського», «АрселорМіттал», а також профільні галузеві об'єднання - «Металургпром», Асоціація операторів ж/д транспорту України та ін.