Міністерство інфраструктури разом з представниками Асоціації міжнародних перевізників (АсМАП) та профспілок ухвалили впровадження у 2013 р. низки заходів, спрямованих на створення належних умов для динамічного розвитку ринку перевезень. Відповідне рішення було прийнято під час сьогоднішньої зустрічі, повідомляє прес-служба Мінінфраструктури.
"У цьому документі ми виклали всі основні проблемні питання, чітко охарактеризували шляхи і терміни їх вирішення, визначили конкретних відповідальних з реалізації цих заходів", - розповів перший заступник міністра Костянтин Єфименко. За його словами, серед основних - спрощення митних процедур, у тому числі відміна ввізного мита на автобуси великої пасажиромісткості та сідельних тягачів категорії Євро-4 та Євро-5, які на сьогодні в Україні не виробляються.
Фахівці очікують запровадження бездозвільної системи виконання перевезень з Польщею, Фінляндією, Туреччиною, Словенією, Румунією, Латвією, Грузією, Вірменією. Роботу у цьому напрямку вже розпочато.
Очікується, що цього року буде визнано національні протоколи контролю технічного стану транспортних засобів як Міжнародний сертифікат технічного огляду. Задля цього зразок такого протоколу буде передано Генеральному секретареві ООН.
Також серед першочергових заходів щодо розвитку конкурентоспроможності українських перевізників - облаштування стоянок для вантажівок та зон відпочинку для водіїв. З цією метою планується видавати дозвіл на будівництво та експлуатацію автозаправних станцій вздовж автомагістралей І та ІІ категорії за умови обов'язкового створення такої стоянки. А під час ремонту доріг міжнародного та державного значення облаштовуватимуться спеціальні зони відпочинку для водіїв. Також планується побудувати стоянки для транспортних засобів з урахуванням можливого обмеження їх заїзду до Києва.
Читайте також: Мінінфраструктури розробило порядок визначення класу комфортності автобусів