Міністерство закордонних справ (МЗС) України сподівається, що авіакомпанія "АероСвіт" в подальшому буде більш відповідально ставитися до виконання своїх зобов'язань перед пасажирами і приймати всі необхідні заходи для припинення порушення їх прав і законних інтересів, в т.ч. по забезпеченню пасажирів передбаченим для випадків скасування рейсів послугами (розселення в готелях, харчування, перебронювання квитків і т.д.). Відповідну заяву розповсюдила сьогодні прес-служба МЗС України. У відомстві підкреслюють, що уважно відстежують ситуацію, що складається з початку 2013 р. навколо виконання компанією "АероСвіт" своїх зобов'язань перед громадянами України - пасажирами міжнародних авіарейсів.
"На тлі численних проблемних питань, з якими стикається згаданий український перевізник, міністерство втрутилося в ситуацію, і надає необхідну допомогу нашим співвітчизникам. Зокрема, закордонні дипломатичні установи України надавали і продовжують надавати сприяння пасажирам компанії "АероСвіт" у зв'язку з відмінами її рейсів в аеропортах Варшави, Стокгольма, Тель-Авіва, Ташкента, Нью-Йорку, Будапешта і Хошиміну", - сказано в заяві МЗС. Також відомство рекомендує громадянам України враховувати ситуацію, яка складається навколо компанії "АероСвіт", при плануванні своїх майбутніх поїздок за межі України.
Як повідомлялося, авіакомпанія "АероСвіт" 5-8 січня була вимушена скасувати низку рейсів через припинення обслуговування в деяких аеропортах, зокрема у Варшаві, Стокгольмі, Копенгагені, Тель-Авіві. Сьогодні, 9 січня 2013 р., компанія скасувала 15 рейсів у міжнародному аеропорту "Бориспіль".
Читайте також: "АероСвіт" заявляє про необгрунтоване затримання своїх судів у ряді зарубіжних аеропортів