МЗС вважає продаж "Мотор Січ" великою дипломатичною грою
Підприємство "Мотор Січ" опинилося в центрі цієї дипломатичної гри
Українське підприємство "Мотор Січ" опинилося в центрі великої дипломатичної гри між Китаєм та Сполученими Штатами Америки. Ситуація довкола продажу підприємства є вузькою та специфічною.
Про це в інтерв'ю "Укрінформ" заявив міністр закордонних справ України Дмитро Кулеба.
За словами Кулеби, підприємство "Мотор Січ" не є фактором інвестиційного клімату.
"Мотор Січ" опинилася в центрі великої дипломатичної гри. Для України є тільки один інтерес - стратегічний розвиток українського підприємства та українських технологій в Україні", - пояснив він.
Глава МЗС додав, що наразі рішення про продаж підприємства розглядає Антимонопольний комітет, а паралельно розробляють законопроект про інвестиції у стратегічні сфери.
Минулого року в держконцерні "Укроборонпром" заявили, що китайська компанія Skyrizon придбала 50% акцій підприємства "Мотор Січ". Пізніше продаж компанії підтвердив почесний президент компанії В'ячеслав Богуслаєв. Він розповів, що за акції китайська сторона зобов'язалася інвестувати в завод 250 млн доларів.
При цьому в Китаї закликали Вашингтон не втручатися у внутрішні справи України.