Компанія Microsoft знизила ціни на свій планшетний комп'ютер Surface RT більш ніж на 30%, оскільки пристрій не здобув популярності серед покупців і продавалося на порядок гірше аналогічних девайсів конкурентів.
За рахунок знижки Microsoft, яка нещодавно вирішила переключитися з розробки софту на створення пристроїв, сподівається стимулювати продажі Surface.
Зараз в інтернет-магазині Microsoft найдешевша модель Surface RT без чохла-клавіатури і з 32 Гб пам'яті коштує 349 дол. Її ціна опустилася на 150 дол. Така ж модель, але з чохлом-клавіатурою тепер обійдеться покупцеві в 449 дол., а не в 599 дол., як раніше.
Читайте також: Microsoft централізує свою структуру
Це вже не перші знижки на Surface RT, які надає Microsoft. Трохи більше місяця тому Microsoft влаштовувала акцію, в рамках якої чохол-клавіатура додавався до планшета безкоштовно. Зазвичай ціна на клавіатуру для Surface RT становить 119 і 129 дол.
"Люди, які придбали Surface, обожнюють його. Нас надихає, що всі ці люди діляться своїми враженнями від використання Surface з іншими", - заявляє представник Microsoft.
Однак самі споживачі далеко не завжди задоволені моделлю Surface RT, оскільки вона не підтримує програми, розроблені для більш ранніх версій Windows. Відповідною функцією володіє тільки більш дорога версія пристрою - Surface Pro, на яку знижка не передбачена.
За прогнозами аналітиків, вже до 2015 р. обсяг продажів "таблеток" перевищить продажу традиційних ПК. Проте на даний момент всього 3,7% планшетів у світі працює під управлінням ОС Windows.
Минулого тижня гендиректор Microsoft Стів Балмер оголосив про реструктуризацію компанії: тепер вона зосередить зусилля на розробці нових пристроїв, щоб знизити залежність від ОС Windows, попит на яку знижується слідом за падінням продажів комп'ютерів.
Surface - перша лінійка планшетів, випущена Microsoft, однак споживачі поставилися до нового продукту компанії прохолодно. З моменту старту продажів пристрою в жовтні минулого року Microsoft вдавалося продати всього по 900 тис. примірників на квартал, свідчать дані компанії IDC. Для порівняння, Apple в першому кварталі цього року продала майже 20 млн iPad, а Samsung - 8,8 млн планшетів Galaxy Tab.