Міжвідомча комісія дозволила експлуатацію швидкісних електропоїздів Крюківського вагонобудівного заводу. Про це повідомляє прес-служба підприємства.
За даними КВБЗ, члени комісії, яка 5 квітня 2013 р. працювала на Крюківському вагонобудівному заводі відзначили, що склад і комплектність міжрегіональних двосистемних дев'ятивагонних електропоїздів серії ЕКр1 виробництва ПАТ "КВБЗ" відповідають умовам технічного завдання.
"Дозволити експлуатацію за призначенням двох електропоїздів ЕКр1-001 і ЕКр1-002 з максимальною експлуатаційною швидкістю 160 кілометрів на годину. Присвоїти конструкторській документації літеру О1. Дозволити ПАТ "КВБЗ" виготовлення дослідної партії електропоїздів ЕКр1 в кількості 10 одиниць", - таке рішення ухвалила міжвідомча комісія під головуванням першого заступника генерального директора "Укрзалізниці" Миколи Сергієнка.
Прес-секретар КВБЗ Ганна Кудіярова розповіла, що міжрегіональний швидкісний двосистемний електропоїзд підвищеної комфортності виробництва Крюківського вагонобудівного заводу в основній складовій формується з 9 вагонів - двох головних і семи проміжних, проте за бажанням замовника складова поїзда може бути змінена за кількістю і по класності вагонів. Він має 8 тягових двигунів, з загальною номінальною потужністю тягового приводу 4000 кВт, у режимі розгону потужність приводу досягає 5280 кВт, що забезпечує високі динамічні якості поїзда.
Експлуатаційна швидкість 160 км/год. При незначних доробках експлуатаційна швидкість електропоїзда може бути збільшена до 200 км/год.
Електропоїзд обладнаний краш-системою, розташованою в головній частині вагона під пластиковим обтічником. Електропоїзд має вагони першого, другого і туристичного класів і може перевозити 609 пасажирів, у тому числі і пасажирів в інвалідних візках.
Кожен вагон обладнаний власною акумуляторною батареєю, що забезпечує тривале підтримку працездатності обладнання та систем безпеки в аварійних ситуаціях. Якщо в результаті аварійної ситуації акумуляторна батарея вийде з ладу, живлення систем безпеки у вагоні буде здійснюватися від сусіднього вагона.
Під час поїздки пасажири всіх вагонів інформуються електронним біжучим рядком про реальну швидкість руху, температуру зовнішнього повітря, час в дорозі і час до пункту призначення. На вимогу замовника вагони можуть бути обладнані моніторами для перегляду відеопрограм та іншої спеціальної інформації. В електропоїзді встановлено обладнання, яке дозволяє організувати доступ до бездротового швидкісного Інтернету.
З метою забезпечення безпеки в кожному пасажирському салоні і кожному тамбурі встановлені відеокамери спостереження. У поїзді застосовані вхідні зсувні двері, всі операції пов'язані з відкриттям і закриттям дверей супроводжуються голосовими повідомленнями.
Читайте також: Крюківський вагонобудівний завод поставить в 2013 р. в Казахстан 49 пасажирських вагонів