ua en ru

Міжнародна Сustomer Experience Conference в Києві: очікується бум сервіс-проектів

Міжнародна Сustomer Experience Conference в Києві: очікується бум сервіс-проектів

10-11 жовтня у Києві відбудеться перша Сustomer Experience Conference, спрямована на розвиток в Україні системних практик і фахівців з клієнтського досвіду.

Клієнтський досвід – це новий маркетинг. І якщо професіонал або компанія хоче залишитися на ринку завтра, вивчати методологію створення унікального клієнтського досвіду і впроваджувати її потрібно вже сьогодні.

“Українські компанії вже навчилися надавати клієнтам базовий сервіс, і конкуренція почала зміщуватися в область управління клієнтським досвідом. Однак існує колосальний розрив між позитивними деклараціями компаній і реальними прикладами впровадження унікального клієнтського досвіду. У нас все ще занадто мало учасників ринку демонструють реалізовані рішення і системні практики, – розповідає продюсер конференції, керуючий директор компанії IdeasFirst Ірина Бондаренко. – Мета CX Conference – допомогти виправити цю ситуацію, щоб в Україні настав бум сервіс-проектів".

Ця СХ Conference унікальна тим, що її курують компанії – піонери сервіс-дизайну в Україні – у формуванні програми конференції беруть участь CX Design, INEX Partners, IDNT. Учасники не тільки ознайомляться з найкращими кейсами, але і попрактикуются на воркшопах від локальних і західних експертів.

Відразу 4 міжнародних експерта виступлять на конференції. Півторагодинний майстер-клас "Трендвочинг: моделюємо майбутнє сьогодні" проведе Сюзанна Скалска, професійний тренд-експерт, засновниця трендвотчинговой компанії Inspiration 360. А Тілл Джасперт, засновник і керуючий директор глобального агентства кастомер-центричних інновацій Innova Partners, Валентина Уралова, співзасновник і партнер сервіс-дизайн-агентства №1 в Росії INEX Partners, і Кетрін Коллінз, провідний сервіс-дизайнер компанії More than Metrics – авторів популярної книги This is Service Design Thinking, допоможуть учасникам попрактикуватися в сервіс-дизайн і дизайн-мислення на 3-годинних вокшопах

Українські кейси представлять такі компанії, як ресторанна група Алекса Купера, Visa, Salateira, ISIDA, міжнародна мережа готелів Intercontinental, Good Wine, "Harley-Davidson Kyiv", мережа супермаркетів "Клас", TARANTINO family, оператор державних лотерей "М. С. Л.", Watsons Ukraine, Modna Kasta та інші.

Все більш 20 спікерів Сustomer Experience Conference поділяться своїми знаннями та досвідом створення нових і зміни існуючих продуктів, сервісів і процесів, формування ціннісного пропозицію для клієнта, а також розкажуть про те, як максимально використовувати здібності крос-функціональної команди для реалізації проектів клієнтського досвіду.

Подія пройде на одному майданчику з XIII Міжнародним форумом “Лояльний покупець: де у нього кнопка?", і учасники обох заходів зможуть вільно переміщатися між тематичними потоками.

Більше інформації про конференції та реєстрація:

+38 044 599 09 79

forum@ideasfirst.info

www.loyaltyforum.info