В рамках Міжнародного експофоруму ресторанно-готельного бізнесу та клінінгу FoReCH "МЕТРО Кеш енд Кері Україна" підписала меморандум про довгострокове співробітництво з 4 найбільшими асоціаціями шеф-кухарів України: Асоціація шеф-кухарів України, Асоціацією шеф-кухарів Півдня України, Українською асоціацією шеф-кухарів і Асоціацією "Західна Шеф Група".
За словами генерального директора компанії "МЕТРО Кеш енд Кері Україна" Мартіна Шумахера, основні цілі підписаного меморандуму – підтримка професійних клієнтів "МЕТРО" та розвиток гастрономічної галузі України.
"Наша мета – бути лідером підтримки незалежного бізнесу. "МЕТРО" приділяє особливу увагу розвитку підприємництва по всьому світу. Ми прийняли рішення підтримати асоціації кухарів України, розуміючи, що їх діяльність і діяльність "МЕТРО" спрямовані на розвиток малого та середнього бізнесу в ресторанній сфері, на підвищення якості сервісу та послуг", – зазначив Мартін Шумахер.
Компанія спільно з асоціаціями шеф-кухарів планує в наступному році провести кілька заходів з розвитку ресторанної галузі України. Ці зустрічі можуть стати новою площадкою для обміну знаннями та інформацією серед учасників ринку.
"В рамках меморандуму наша компанія буде брати участь у заходах асоціації шеф-кухарів по всій країні і ділитися передовим міжнародним досвідом з метою його подальшого впровадження в Україні", – обіцяє генеральний директор "МЕТРО Кеш енд Кері Україна" Мартін Шумахер.
Компанія "МЕТРО Кеш енд Кері Україна" вже традиційно стала генеральним партнером Міжнародного експофоруму ресторанно-готельного бізнесу та клінінгу FoReCH, який пройшов у Києві 8-10 листопада. В рамках форуму проводилися майстер-класи з провідними шеф-кухарями України та інших країн, виставки асортименту торгових марок, були презентовані передові інноваційні рішення в сфері продажу та зберігання продуктів.
"МЕТРО Кеш енд Кері Україна" працює в Україні з 2003 року, управляє 25 центрами і магазинами оптової торгівлі в 18 містах України. Компанія інвестувала в економіку України понад 550 млн євро. За попередній (2015-2016) фінансовий рік обсяг продажів компанії в Україні склав 420 млн євро.