Медіагрупа Communicorp Group продає "Наше радіо" та радіо NRJ "Українському Медіа Холдингу"
Ірландська медіагрупа Communicorp Grou продає одну з найбільших радіомереж "Наше радіо" і станцію NRJ "Українському Медіа Холдингу" (УМХ). Що в свою чергу дозволить зміцнити позиції УМХ (володіє "Європа Плюс", "Авторадіо" та іншими) на ринку. Про це сьогодні пише "Комерсант-Україна".
Можливо, виручені від продажу радіостанцій кошти Communicorp вирішила вкласти в інші сфери, припускає голова правління "Тавр Медіа" ("Російське радіо Україна", "Хіт FM" і Kiss FM) Ігор Чернишов. "Адже компанія займається не лише медіа, а й іншим бізнесом, наприклад телекомунікаціями", - відзначає він. "Гроші їм зараз потрібніше, ніж бізнес в Україну", - вважає голова наглядової ради Business Radio Group ("Шансон", "Шарманка", "Music Радіо") Анатолій Євтухов.
"Наше радіо" - мережа з гарним покриттям, правильним позиціонуванням і пізнаваним брендом ", - говорить А.Євтухов. За його оцінками, купівля могла обійтися в 15-20 млн дол. - тобто у суму, яку можна порівняти з витратами ірландської компанії при виході на ринок. Ця покупка вплине на розстановку сил на ринку - УМХ цілком може забрати пальму першості у "Тавра", вважає директор з регіонального розвитку радіокомпанії "Гала" Сергій Денисенко. "До цих пір в портфелі УМХ не було лише станції з російською музикою. Це прямий конкурент "Російського радіо", - додає А.Євтухов. Втім, в "Таврі" до зміни ринку готові. "Кількість радіостанцій залишилося колишнім, ми як конкурували з 'Нашим радіо', так і будемо конкурувати", - зазначив І.Чернишов.
Нагадаємо, Communicorp Group вийшла в Україні в 2006 р., купивши найбільшу на той момент радіомережа "Наше радіо" та київську радіостанцію "Радіо Апельсин" (пізніше перейменована в NRJ). Сума операції оцінювалася в 14-20 млн дол. Тоді група мала намір побудувати в Україну радіохолдингів і вела переговори з іншими радіостанціями. "Наше радіо" - одна з найбільших радіомереж в Україні з добовою часткою аудиторії 6,79% (дані групи "Тавр" на підставі дослідження TNS Ukraine MMI України 2010/2-2010/3). Для порівняння: "Тавр" займає 29,03%, УМХ - 23,18%, Business Radio Group - 15,71%.