Один із засновників Facebook - Марк Цукерберг - дав перше після IPO інтерв'ю, в якому визнав деякі помилки в стратегії розвитку сайту та пообіцяв, що незабаром компанія буде отримаувати більше від реклами на мобільних пристроях, ніж на настільних комп'ютерах, повідомляє "Росія 24".
На конференції TechCrunch Disrupt в Сан-Франциско генеральний директор Facebook Марк Цукерберг назвав падіння капіталізації компанії з моменту IPO майже вдвічі розчаруванням.
Читайте також: Цукерберг не має наміру продавати акції Facebook протягом року
Також Марк Цукерберг заявив, що майбутнє компанії - в мобільному сегменті: "Наступні три-п'ять років головним чинником, за яким будуть оцінювати наші результати, стануть успіхи на ринку мобільних пристроїв. Всього півроку тому ми не показували жодної реклами на екранах смартфонів. А в найближчому майбутньому ми будемо отримувати більше прибутку від показу реклами на мобільних платформах, ніж на настільних комп'ютерах ".
Марк Цукерберг також спростував чутки про мобільник від Facebook. "Для нас це було б невірним кроком. Навіть якби ми і продали 10 млн пристроїв, то це нічого б не змінило," - впевнений він, додавши, що рішення на початку розробки сайту зробити ставку на HTML5 було помилковим. Рішення писати додатки до Facebook на цій платформі не принесло помітних плюсів, і компанія, за словами Цукерберга, втратила два роки. Але незабаром ситуація має поліпшитися. На думку генерального директора, перехід на власний API дозволить створити зручні програми для взаємодії із сайтом на всіх пристроях, що повинно додатково збільшити кількість користувачів.
В ході IPO Facebook розмістила на біржі NASDAQ 421,2 млн акцій (180 млн запропонувала сама компанія і 241 млн 233 тис. 615 паперів - її акціонери). Ціна розміщення Facebook склала 38 дол./акція, і на дебютних торгах компанії на біржі NASDAQ 18 травня ц.р. котирування Facebook підвищилися в порівнянні з ціною IPO лише на 23 центи (до 38,23 дол). В ході IPO Facebook вдалося залучити більше 16 млрд дол. Вся соціальна мережа при первинному розміщенні акцій оцінювалася в 104 млрд дол Однак вже на другий день торгів акції Facebook впали нижче ціни розміщення. На закритті торгів 4 вересня ц.р. вартість акцій соцмережі становила 17,55 дол, що є мінімальним значенням за весь час торгів цінними паперами Facebook Inc.