Як стало відомо РБК daily, компанія Smartclip, що є найбільшим гравцем на ринку рекламних технологій в Європі та Північній Америці, відкриє офіс в Росії. Свою роботу з російськими компаніями Smartclip почне з укладання ексклюзивного партнерства з Mail.Ru Group, умови цієї угоди сторонами не розкриваються.
Smartclip також веде переговори і з іншими російськими інтернет-компаніями.
"В інших країнах ми домоглися того, що відбувся перерозподіл бюджетів від традиційного ТВ в цифрові формати. Mail.Ru Group для нас важливий стратегічний партнер у Росії, з яким у нас одна мета - привернути більше рекламних грошей в Інтернет", - говорить генеральний директор Smartclip Рифат Муратов. - "Наша мережа об'єднує понад 400 найбільших світових майданчиків, де розміщують рекламу такі бренди, як P & G, Coca-Cola, Nissan, Intel, BMW та інші. Ми сподіваємося, що сегмент відеореклами в Рунеті за цей рік виросте в кілька разів".
"Основне завдання, яке стоїть перед рекламою в Інтернеті - це максимальне наближення до реклами на ТБ, особливо за рівнем візуалізації. Сьогодні найбільші інтернет-майданчики можна порівняти за аудиторією з провідними федеральними каналами, але не зрозуміло, чому при сумірних з ТВ-каналами аудиторіях і можливостях ми не можемо претендувати на такого ж розміру бюджети ", - зазначив віце-президент Mail.Ru Group Олексій Катков.