Олег Ляшко, будучи кандидатом в Президенти України, витратив на передвиборну кампанію 7 млн 038,2 тис. грн.
Олег Ляшко, будучи кандидатом в Президенти України, витратив на передвиборну кампанію 7 млн 038,2 тис. грн. Про це йдеться у звіті про використання коштів виборчого фонду кандидата на пост Президент України Ляшко, опублікованому в газеті "Голос України".
З цієї суми на виготовлення матеріалів перевиборчої агітації Ляшко витратив - 74,5 тис. грн; на використання засобів масової інформації - 5 млн 727 тис. грн; на інші послуги, пов'язані з передвиборчою агітацією, - 0 грн; та на іншу передвиборчу агітацію - 1 млн 236,6 тис. грн.
У виборчому фонді також залишилися не витраченими 5,9 тис. грн.
Нагадаємо, на виборах Президента України, які відбулися 25 травня 2014 р., за Ляшко проголосували 1 млн 500 тис. 377 виборців (або 8,32%). Таким чином, на кожен отриманий Ляшко голос прийшлося по 4 грн 69 коп. з витрачених ним на вибори 7,03 млн грн.