"Львівгаз" відкрив центр обслуговування клієнтів у Червонограді
1 грудня у місті Червоноград відбулось відкриття сучасного Центру обслуговування клієнтів ПАТ "Львівгаз". 85 тисяч споживачів природного газу Червонограда, Сокальського, Радехівського та Кам’янка-Бузького районів тепер зможуть отримати весь спектр необхідних та нових послуг газових компаній за місцем проживання, повідомляє прес-служба "Львівгазу".
У Центрі обслуговування клієнтів "Львівгазу" в Червонограді дотримана головна концепція –просторі приміщення, зона очікування, доступ до wi-fi, можливість безпосередньо на місці одразу ж зареєструватися в "Особистому кабінеті" через сенсорні монітори "тонкий клієнт" та скористатися послугами у ньому, а також сплатити за послуги через термінали.
Також у Центрі клієнти можуть отримати допомогу фахівців у користуванні терміналами та автоматизованої електронної черги, яка дозволяє ефективно керувати потоком клієнтів для раціонального завантаження менеджерів та фахівців необхідного профілю. Окрім того, зони обслуговування позначені навігаційними табличками.
"Такі центри в першу чергу потрібні для того аби наші клієнти могли оперативно отримати всю потрібну їм інформацію, що стосується газопостачання. Це дуже зручно. Не потрібно ходити по кабінетах, бігати від одного працівника до іншого. Тепер все знаходиться в одному місці", - зазначив голова правління ПАТ "Львівгаз" Юрій Войсович.