LinkedIn запускає нові мобільні додатки
Професійна соціальна мережа LinkedIn, продовжуючи розвиватися в мобільному сегменті, представила в середу два нових додатки для фахівців з підбору персоналу і роботодавців. Про це повідомляє "Росія 24".
Перша з них, "Mobile Work With Us", дозволяє компаніям розміщувати оголошення про вільні вакансії на своїй сторінці в LinkedIn. Друге, "Recruiter Mobile", розроблене, щоб допомогти хэдхантерам простіше залучати шукачів.
Як написав у корпоративному блозі старший директор по продуктах LinkedIn Паркер Барилл, фахівцям з підбору персоналу буває складно зв'язатися з кандидатами, не перебуваючи на робочому місці.
За його словами, додаток "Recruiter Mobile" буде вирішувати цю проблему, дозволяючи обом сторонам взаємодіяти, незалежно від того, де вони знаходяться.
Що стосується "Mobile Work With Us", то це додаток повинне допомогти залучати нових співробітників через сторінки в соцмережі вже працюють в компанії людей.
На даний момент кількість користувачів LinkedIn налічує 238 млн чоловік, 33 млн з яких заходять на сайт за допомогою мобільних додатків, на які припадає третина активності всього сервісу.
LinkedIn повністю переробила свої додатки для iPhone і Android в квітні, змінивши дизайн, навігацію і персональні налаштування. В серпні компанія представила нову функцію, що дозволяє подати заявку на цікаву вакансію прямо зі свого смартфона.
Судячи із фінансових результатів компанії, LinkedIn рухається у правильному напрямку. Чистий прибуток у II кварталі 2013 р. склав 3,73 млн дол., що на 33% більше, ніж роком раніше. Компанія є однією з найдорожчих за співвідношенням ціна/прибуток.
Напередодні у вересні стало відомо, що користувачі LinkedIn звинувачують соцмережу у крадіжці електронних адрес.
LinkedIn являє собою мережу контактів, що об'єднує близько 238 млн професіоналів з усього світу. Сайт був заснований у 2003 р. У 2012 р. виручка компанії склала 972 млн дол. У травні 2011 р. LinkedIn провела первинне розміщення акцій (IPO).
Раніше повідомлялося, що соціальна мережа LinkedIn проведе масштабну емісію акцій на загальну суму як мінімум 1 млрд дол.
Зазначимо, близько 3% читачів РБК-Україна, які взяли участь в опитуванні на тему переваг серед соціальних мереж, зареєстровані в LinkedIn.