З моменту запуску інтернет-ресурсу Особистого кабінету ПАТ "Харківміськгаз" зареєстровано вже понад 60 тисяч споживачів природного газу міста Харкова, з них 33 тисячі споживачів, у яких встановлені лічильники газу. Про це йдеться в повідомленні прес-служби компанії.
У компанії вважають, що "особистий кабінет дуже зручний для клієнтів з лічильниками газу, адже кожен з них може самостійно вносити показання лічильника і контролювати свій особистий рахунок, що дозволяє врегулювати розбіжності в обліку споживання".
"Але, як показує практика, більшість клієнтів не стежать за показаннями свого лічильника, з цього приводу багато питань у Контакт-центрі підприємства. Вони пускають це на самоплив, а потім дивуються, чому в квитанції і на лічильнику не збігаються куби. Для вирішення проблеми необхідно затратити всього 5 хвилин на реєстрацію та внесення показань лічильника", - зазначив начальник Управління клієнтського сервісу Забудько Михайло.